Stichting VraagWijzer Nederland geeft medewerkers van gemeenten en maatschappelijke organisaties al jaren met succes trainingen in vraagverkenning, vraagverheldering, het keukentafelgesprek, coaching,
intervisie, begeleidde casuïstiekbesprekingen en nu ook methodisch werken voor sociale wijkteams. In het sociale domein gaat de komende periode veel veranderen. We waren nog niet helemaal klaar met De Kanteling. De implementatie van Welzijn Nieuwe Stijl is in voorbereiding of uitvoering. De drie transities komen er aan… en de vraag is: zijn de uitvoerende medewerkers er wel klaar voor? Stichting VraagWijzer Nederland heeft een scala aan trainingen om bij de medewerkers de nodige competenties aan te leren, van de medewerker in het KCC, de Wmo-consulent tot aan het sociale wijkteam c.q. de gebiedsgerichte teams. Nieuw in het aanbod is de training klantgerichte communicatie voor medewerkers van het KCC. Klik hier voor meer informatie.
10% korting op offertes voor trainingen, coaching en intervisie
25% korting voor abonnees op lopende en nieuwe offertes voor trainingen, coaching en intervisie
Let op: wel de offerte nog (vrijblijvend) aanvragen in december